Pratimai nugarai: poveikis nugaros sveikatai

Pratimai nugarai – puikus variantas padėti sau. Stovint ar sėdint, Jūsų stuburui tenka daug didesnė apkrova nei visada, toki patį rezultatą duoda judėjimas ir lenkimasis, apkrova stuburui daug kartų viršija įprastinę normą, ir jei Jūsų gilieji raumenys kurie laiko stuburą yra silpni, visa apkrova krenta tarpslanksteliniams diskams, o tai gali sukelti stiprius nugaros skausmus.

Pratimai nugaraiJei skausmai nedingsta yra būtina sutvirtinti raumenis kurie laiko stuburą, kitaip sakant Jums reikia sukurti raumenų korsetą kuris išlaikys stuburą tiesų ir nuims apkrovą nuo tarpslankstelinių diskų.  Norint sustiprinti giliuosius nugaros raumenis reikalingi specialūs pratimai nugarai.

Pratimai nugarai be to, kad pašalins nugaros skausmus taip pat padarys Jus kur kas patrauklesniais. Pratimai nugarai pagerins Jūsų laikyseną, panaikins pilvuką kuris atsirado nuo pastovaus sėdėjimo ir nesveikos mitybos. Vienaip ar kitaip pajustumėte didelį pagerėjimą kurį Jums gali suteikti pratimai nugarai.

Reguliarūs pratimai nugarai gulint padeda atsikratyti juosmens skausmų. Jei atlikdami pratimus nugarai jaučiate skausmus tai reiškia, kad apkrova yra teisingai nukreipta į nusilpusius raumeis arba į uždegimo židinį. Nusilpusius raumenis galima sustiprinti jei tik atliksite teisingus pratimus nugarai.

Pratimai nugarai taip pat padeda atsikratyti nugaros skausmo kurį sukelia ne giliųjų raumenų silpnumas, o uždegimas. Atliekant specializuotus pratimus nugarai yra suaktyvinama kraujotaka dėl to daugiau kraujo patenka į uždegimo židinį ir skausmas dingsta.

Jei atliekami pratimai nugarai kelia skausmą kuris yra toks stiprus, kad jūs negalite atlikti pratimo, tai Jūs jį atliekate klaidingai. Netaisyklingai atliekami pratimai nesuteiks Jums taip norimo rezultato. Dėl šios priežasties visada yra rekomenduojama pratimus nugarai atlikti specialiose tam skirtose įstaigose kuriose dirba patyrę kineziterapeutai išmanantys savo darbą. Su profesionalių kineziterapeutų pagalba pasieksite puikius rezultatus per trumpiausią laiką, o taip pat gerai praleisite laiką.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *